Table of Contents
Wanneer u een traffic generator wilt gebruiken om uw SEO-prestaties te verbeteren, hebben veel providers aanbiedingen die op elkaar lijken, maar die bij nader inzien heel anders zijn. SearchSEO en SparkTraffic zijn twee zeer verschillende verkeersbots op de markt die aan verschillende verwachtingen voldoen. SparkTraffic is een verkeersbot die nep websiteverkeer genereert waarvan het enige doel is om de Google Analytics-resultaten van zijn klanten te vervalsen, wat een schadelijk effect kan hebben op websites (zoals negatieve SEO). SearchSEO is een echte websiteverkeersbot die echte bezoeken genereert om SEO te verbeteren door middel van organisch zoekverkeer van SERP's (Google CTR-bot).
SearchSEO is een organische klikgenerator die echte zoekopdrachten uitvoert van Google-zoekmachines die de CTR van zoekwoorden verhogen. SearchSEO is geen verkeersbot, het is een Google-botgenerator voor organisch verkeer, ook wel CTR Bot genoemd, die organisch zoekverkeer genereert met behulp van echte IP's van zijn thuisnetwerk om de SEO van zijn klanten te verbeteren. De meeste SEO-bureaus gebruiken SearchSEO vanwege zijn prestaties als SEO-tool.
Door uw website te doorzoeken vanuit Google-zoekresultaten van uw zoekwoorden met behulp van echte IP's van ons thuisnetwerk, verhoogt de CTR van uw zoekwoorden. U kunt uw CTR volgen via de Search Console-tool. CTR is de 2# SEO-factor ( zie onze case study ).
SearchSEO typt uw trefwoorden in de zoekbalk, doorzoekt uw website via de resultatenpagina's, vindt uw website en voert een willekeurig menselijk gedragsbezoek uit met behulp van echte residentiële IP's.
Het organische zoekverkeer dat door SearchSEO wordt gegenereerd, is afkomstig van echte IP-adressen die zijn verbonden met ISP's. Dit betekent dat we echte organische bezoeken aan uw website genereren die worden geregistreerd door de beste analysetools zoals Google Search Console, of Similarweb...
Bij SearchSEO hebben we enkele miljoenen residentiële IP's waarmee we bezoeken uit meer dan 150 landen kunnen leveren . Hierdoor kunt u uw positie in een gerichte zoekmachine verbeteren. Als u bijvoorbeeld Spaanse klikken kiest, worden alle zoekopdrachten gedaan vanaf https://google.es!
De prijzen die SearchSEO rekent zijn zeer aantrekkelijk voor de SEO-bijdragen die dit met zich meebrengt. Meer dan 1200 SEO-bureaus gebruiken SearchSEO als aanvulling op hun SEO-strategie. Residentiële IP's zorgen voor indrukwekkende resultaten voor bureaus en hun klanten. Alle gebruikers kunnen binnen enkele weken SEO-resultaten verwachten
SparkTraffic is een verkeersbot die verkeer van meerdere bronnen simuleert: sociaal, verwijzend, organisch en direct. Door gratis proxylijsten te gebruiken, zijn de gegenereerde bezoeken alleen bedoeld om de analyses van zijn gebruikers te vervalsen zonder enige SEO-waarden. De bezoeken worden alleen bijgehouden in Google Analytics, niet in de SearchConsole. Verkeersbots zoals SparkTraffic zijn verkeersbots van de oude generatie en zijn niet langer actueel.
SparkTraffic gebruikt de spoofing-methode. Met deze methode kan het verkeer van elke bron genereren, zelfs als er niet vanuit die bron naar uw website wordt verwezen. Het vervalsen van URL's en het gebruik van gratis proxy's is funest voor de SEO van uw website. De enige voordelen zijn het vervalsen van uw analyses.
SparkTraffic zoekt niet naar uw website vanuit de zoekresultaten. Het verkeer is nep en heeft geen SEO-impact. Verwacht geen posities te winnen met een verkeersbotgenerator als SparkTraffic.
Omdat Spark Traffic verkeer genereert door de bron te vervalsen, is het verkeer gemakkelijk te detecteren door het Google-algoritme en wordt het niet geregistreerd in de Google Search Console. Dit kan uw website benadelen en ervoor zorgen dat u posities in SERP's verliest
SparkTraffic heeft zeer weinig echte locaties beschikbaar. Deze verkeersbot gebruikt een systeem om de locatie van zijn IP's van Google te vervalsen. Dit betekent dat je Amerikaans verkeer zou kunnen bestellen, maar dat het verkeer eigenlijk afkomstig is van Mexicaanse gratis proxy's.
De prijzen van SparkTraffic zijn zeer aantrekkelijk voor nieuwkomers in het verkeer die niet bekend zijn met de negatieve SEO-effecten van een low-end verkeersbot. Desalniettemin biedt SparkTraffic-prijzen verkeer van lage kwaliteit door het gebruik van gratis proxylijsten die rampzalige gevolgen hebben voor websites.
Maar hou ook rekening met het volgende: Maak gebruik van hashtags voor een groter bereik. Gebruik hiervoor wel hashtags die relevant zijn voor het bericht dat je deelt. Verhoog zo de kans dat je zichtbaar bent bij geïnteresseerden in dat onderwerp. Maak het visueel. Visuele content wordt 60. 000x sneller opgenomen dan tekstuele content en scoort op social media veel beter.
Plaats foto’s van nieuwe medewerkers, events die je bezoekt, neem je fans echt mee achter de schermen en maak het vooral persoonlijk - Hoe bereken je de CTR?. Probeer je fanbase aan je te binden en zorg voor een goede online reputatie. Of scoor online met een goede inhaker, die de link legt tussen jouw organisatie en een gebeurtenis.
Diverse social media monitoring tools geven je de optie om berichten in te plannen via een contentkalender. Op deze manier ben je zelf altijd op de hoogte van de variatie tussen verschillende onderwerpen, posts en kanalen. Hoe verhoog je de CTR van organische zoekresultaten?. Daarnaast zorgt het plannen via een contentkalender ervoor dat jij je zichtbaarheid vergroot, doordat je consistent aanwezig bent op de verschillende kanalen.
De richtlijnen verschillen, maar over het algemeen hebben we het over maximaal 2 posts op Facebook per dag, 1 op Linkedin en maximaal 4 tweets per dag. Meer richtlijnen vind je in dit artikel van social media bureau Somention. 5 – Monitor wat er gebeurt Om de ROI van jouw social media investering meetbaar te maken, is het uiteraard van belang om deze activiteit te analyseren. Hoe kom ik op pagina 1 van Google?.
Welke posts waren succesvol? Waar ligt de behoefte van jouw doelgroep? Wat doen concurrenten? En welke onderwerpen leven er in en rond jouw markt? De verschillen zullen voor elke organisatie anders zijn, maar deze inzichten zijn waardevol voor jouw social media-strategie. Omdat je bij het delen van content van jouw website gebruik hebt gemaakt van UTM-codering, is ook in Google Analytics duidelijk zichtbaar welke posts voor verkeer op jouw website hebben gezorgd.
Een veelgemaakte fout is dat ondernemers denken dat als de nieuwe website klaar is, er niets meer hoeft te gebeuren. Als de nieuwe website klaar is, is het niet klaar (CTR Verhogen met 50%). Eigenlijk begint het werk dan pas! Je wilt bezoekers naar je website trekken. Je wilt de website steeds beter maken.
Dat hij steeds beter aansluit bij de wensen van de bezoekers. Besteed daarom tijd en aandacht aan de website. Elke week weer. Je zult beloond worden voor de inspanningen - Verhoog je Click Through Rate (CTR). Analyseren Zonder gegevens kan je niet analyseren en weet je niet wat er op jouw website speelt. Zorg er dus altijd voor dat je een statistiekprogramma achter de site hebt draaien.
Er zijn echter ook goede alternatieven, zowel betaald als gratis. Analyseer wat de bezoekers op jouw website doen. Waar ze naar toe klikken. Waar ze uitstappen. Komen ze daar, waar jij ze wilt hebben? Lees ook “Routing van je website“ (Wat is CTR (Click-through rate) en waarom is dit zo belangrijk?). Optimaliseren De volgende stap is het optimaliseren. Je hebt aan de hand van de analyse een aantal gegevens en je weet nu wat de bezoekers doen.
Wordt dat ene artikel helemaal niet bezocht? Waardoor komt dat? Is het moeilijk te bereiken met te veel kliks? Is de inhoud niet aansprekend genoeg? Of is dit helemaal niet interessant voor jouw doelgroep. Probeer te achterhalen waarom iets wel of niet werkt. Pas het daarna aan en kijk na een bepaalde periode of de wijzigingen effect hebben gehad.
Het kan altijd beter. Online Marketingstrategie Hoe ga je bezoekers naar jouw website krijgen. Dat kan op heel veel verschillende manieren. Je wilt de aandacht op jouw website vestigen. Bepaal je Online Marketingstrategie. Ga je inzetten op Social Media? Ga je nieuwsbrieven versturen? Ga je bloggen? Er zijn heel veel verschillende manieren om online onder de aandacht te komen.
Ook voor de Online Marketingstrategie geldt dat je blijft analyseren. Heb je het doel bereikt, wat je van te voren vastgesteld had? Met de resultaten van de analyse kan je de volgende marketingactie optimaliseren. Landingspagina’s toevoegen Het toevoegen van landingspagina’s is een goede optie om meer bezoek te generen en de attentie op jouw website te vestigen.
Op welke termen ze zouden kunnen zoeken. Daarna ga je voor die specifieke woorden of woordengroepen landingspagina’s maken. Dat is niets anders dan een normale pagina op jouw website, alleen is deze pagina helemaal geoptimaliseerd voor het specifieke woord of de woordengroep. Als je dat goed gedaan hebt, dan komt de gemaakte pagina hoog in de zoekresultaten van Google, als er gezocht wordt op die termen.
En je bereikt zo precies de gewenste doelgroep, immers mensen die niet in deze termen geïnteresseerd zijn, zullen daar niet op zoeken. Je kunt zelfs een stap verder gaan en speciale landingsurl’s kopen. Dat zijn url’s die precies die woorden bevatten, waar jij op gevonden wilt worden. Zo is de kans dat je een goede positie in de zoekresultaten krijgt, nog groter.
De techniek van gisteren is vandaag al weer oud. Zoekmachine optimalisatie voor meer bezoekers & conversies (CTR verhogen). Zo erg is het nu ook weer niet, maar er moet wel aandacht worden gegeven aan nieuwere ontwikkelingen. Gebruik je Word, Press voor je website, dan moet je ook regelmatig Word, Press zelf, het gebruikte thema en de plugins updaten. Zo voorkom je problemen van kwaadwillenden.
Nieuwe content Het is van belang om de website regelmatig te updaten met nieuwe content. Doe je dat niet, dan zal jouw website na verloop van tijd lager in de zoekresultaten van Google verschijnen. Google houdt van sites die regelmatig geupdate worden. Waar wat gebeurt. Ook de bezoekers zullen het na verloop van tijd voor gezien houden.
Het updaten hoeft niet moeilijk te zijn. Af en toe een nieuwsbericht of een blog is al voldoende - Hoe makkelijker te vinden op Google?. Als je de nieuwsberichten of blog deelt op andere kanalen, heb je gelijk weer extra bezoek op jouw website. Checken op gedateerde informatie Het is een goede gewoonte om op regelmatige tijden te checken of de informatie die op de website staat nog steeds actueel is.
Het geeft eerder de indruk dat de website niet onderhouden wordt en verouderd is. Check ook of de linkjes op de website allemaal nog verwijzen naar de juiste interne en externe pagina’s. Buiten de ergernis die het voor bezoekers geeft om op een niet werkend linkje te klikken, wegen zogenaamde dode links ook voor Google zwaar mee in de beoordeling. Het beïnvloeden van de Click-Through-Rate (CTR).
Verwijder (te) oude berichten en voeg nieuwe verse content toe (Betekent een hogere CTR altijd een hogere positie?). Back-up Zorg dat er op regelmatige tijden een back-up van de website gemaakt wordt. Zowel van de bestanden als van de database. Mocht er, om welke reden dan ook, toch ooit iets misgaan, dan kan je altijd terugvallen op de back-up.
Table of Contents
Latest Posts
Mobilhome Routes Frankrijk
Wil Me Auto Verkopen
Auto Verkopen Tijdens Schorsing
All Categories
Navigation
Latest Posts
Mobilhome Routes Frankrijk
Wil Me Auto Verkopen
Auto Verkopen Tijdens Schorsing